Meltemidil Hazelinannesi canım bol bol krem sür nemli tut göğsünü ve alabiliyorsan gümüş kapak al ve kullan bn de 1 ay önce Doğum yaptım agrılarımı o aldı
Sedefhazal12 Hazelinannesi kantaron yağı sür canım bide emzirmeden önce sütünle ıslat meme ucunu öyle emzir
balamir_ Hazelinannesi doktorum lanolini sürmeden önce yarım cay bardağı su ile 1 cay kaşığı karbonatli suyla silip ondan sonra kremimi sürmemi söyledi. bu arada emzirirken silikon göğüs ucu da kullandım 2 günde iyileşti.
Meltemidil Hazelinannesi canım bulanilirmisin bilmıyorum ama ayva çekirdeği de çatlaklara iyi geliyormuş
Doram Hazelinannesi bende lanolın kullandm ama iyi geldi devamlı surmen lazım 3-4 gunun sonunda tamamen duzeltıyo
Reykzy Ucu diil kendisi çatladı anladıgım kadarıyla emzirirken deri inceliyormuş benm iki göğsümde çatladı hemde baya bişeyde süremiyorum emiyor diye umarım geçer emzirme bitince bikinide falan belli olıcak derecede çünkü
aytulbasturk Kesinlikle göğüs kalkanı kurtardı beni de. Ayva çekirdeği jeli de kremlerden daha etkili oluyor.
Okyanus Benim göğsümün ucı catladı ve göğsüm ağrıyor garmasten pomat ve lansofin kullanıorum artı kantoranda sürdüm ama yok daha kötü oluyolar ağrıdan emzirmekden korkar oldum
Doram Hazelinannesi devamlı sur cnm hemen duzeltmıyo 1 hafta kullandım ben ılk gunler fayda etmedı bende senn gıbı ıse yaramıyo dedım ama snradan duzelmeye basladı 1 hafta snrada tamamen gectı