Elosunannesi32 Merhaba kızlar.4 aylık bebeğimi kanguruda taşımak istiyorum ancak durmuyor sürekli ağlıyor.Kucakta tutmaktan çok yoruluyorum ve üstüne bide işlerimi yapamıyorum bu sorunuma bir öneriniz var mı ? Bu arada sling denedim onda da durmuyor
Alpingo Elosunannesi32 yok:) kucakta devam bende öyleydim,artık alışmıştım tek elimle herşeyi yapmaya