Bebetomveben Kızlar bebeğim prematüre doğdu 15 gün kilosu 2 olmasını bekledik yoğun bakımdan çıkması için 15 gündür bizimle evde ama ben grip oldum çok korkuyorum bebeğime geçer diye benim gibi olan var mı maskeyle baksam işe yarar mı ?
Deletedmom_28 Bebetomveben Yarar tabii ki de maskeyi ağzınızdan çıkarmayın ellerinizi sık sık yıkayın ben böyle dikkat ettim çok fazlada kucağıma almadım geçmemişti
Dolores Bebetomveben ben maskeyle baktım ama maalesef yine de bulaştı o zaman bebeğim küçüktü 1,5 aylık filandı. Antibiyotik kullandık eve nebulizatör aldık.. korkutmak için demiyorum ama bir an önce iyileşmeye bakın