Ervagizem Varmı bi öneriniz ? 6 aylıkken başladık ek gıdaya 3 gün kuralı ile mevsimlik herseyi denedik çok güzel yiyordu hersey güzel gidiyodu. 8. Aya gircez 3 haftadır agzını kitliyor hiç bir sey yediremiyorum.
Deletedmom277 Ervagizem bebekler böyle maalesef. Diş zamanında iştahsızlık olabiliyor. Ya da birden yemek yemek istemeyebiliyorlar ama sonra düzeliyor. Zorlama yapmadan önüne yiyeceklerini koyabilirsinşz
Kuzumveben Ervagizem bazı dönemsel olabiliyor böyle seyler dis donemi,sicaklar,yada mekan degisimi filan pes etmeyin insallah en kisa zamanda duzelir
Dnzkizi Ervagizem ay 2 gundur hoyleyiz bugun 9 aylik oldu, yemiyo ya hicbisey eliyle vuruyo agzini acmiyor cokta guzel istahli bir bebekti.
Zipcik Ervagizem bu iştahsızlık insana kafayı yedirtir😔 güzelim corbalar kofteler omletler mundar oluyor .her yeni gün her yeni öğün karın ağrısı 😔
Seydameva Biz 4. Ayda başladık 8.5 aylık ve Şuan herseyi yiyor 😌 belki dişten kaynaklıdır diş zamanlarında iştahsız oluyorlar