Merhaba ✋🏻 Kızım 3 aylıkken işe başladım ilk üç ay çok şiddetli meme reddi yaşadık biberon yüzünden işe başlayınca da kaşık biberon ile devam ettik.. şu an kızım 11 aylık sizce ne zamana kadar kaşık biberon ile devam etmeliyiz .. babaannesi-anneannesini bazen çok zorluyor içerken .. meme reddi korkunuzdan da biberon vermiyoruz ben yokken.. sizler ne zaman biberona geçtiniz sizce hala biberon meme reddi yapar mı?