Handeasel Kayseri38 benim ilk reglim çok yoğun geçmişti ilk 6 gün 9.gün azalmıştı 12.gün bitmişti 12 gün sürmüştü
eserekli_kiz11 Kayseri38 evet bnm standart 5 gun surerdi ilk 2 gun yogun 3. Gun baya az 4 gun baya baya az 5. Gunde lekelenme tarznda olurdu ama dogumdan snra gercekten surkeli ped degistryrm
Kayseri38 Handeasel yok canm ilk olarak değil doğum yapalı 6ay oldu sürekli regllarimin 3gunu aşırı yoğun oluyorum ped yetişmiyor hasta bezi kullanıyorum diğer günler normale dönüyor ama ilk doğumunda hiç böyle olmamıştım ya
Kayseri38 eserekli_kiz11 doktora gittinmi canm ya ben gerçekten korkuyorum yada boşuna hüsnü kuruntumu yapıyorum bilmiyorum simir testide hiç yaptırmadım doktora gitmeyi de hiç sevmiyorum
Blackcloud İlk doğumumda hemen regl olmuştum, ikinci doğumumu yaptım 3.5 ay önce regl olmayı dört gözle bekliyorum. Soğan suyu vs içiyorum ama gelen giden yok sadece kasık ağrım oluyor ara ara. Şişkinlik, sinir, vs oluyor regl olmadığım için yaa.🙄🥴
Kayseri38 Blackcloud canm.emziriyosan süt geciktirir boşuna onları yapma.normal yani bende 5ay sonra olmuştum ilk gebelikle ikinci baya farklı oluuor
eserekli_kiz11 Kayseri38 hayir gtmedim rahim daha kendini toparlama aşamasında en az 6 ay da anca duzene girermis
Kayseri38 eserekli_kiz11 bendemi.beklesem acaba gitsem mi bilemedim 6bucuk.ay oldu doğum yapalı.benimde
Blackcloud Kayseri38 Evet emziriyorum fakat ilk bebeğimide emziriyordum ama evet ilkiyle ikinci farklı olabilir.