Kızlar burada bır arkadaş post açmıştı arkadaşı iPhone 13 olduğu ıcın ınstagram hesabını kapatmıyormuş güzel fotoğraf çlar cekıp paylaşmak ıcın bununpahlaşan arkadaşa garıp gelmiş ama aynı şeyı bende yaşıyorum bende de ıphone 11 var güzel fotoğraflar cekıyorum sırf bu yüzden kapatamıyorum hesabımı hanı ıyı telefonum var güzel fotoğraflar cekıyorum nıye paylaşmim gibi yanlış mı düşünüyorum acaba 🤦♀️