gamsse0 Kızlar grip oldum soguk algınlığı var emziriyorum 25 günlük kızım sütümden ona da grip bulaşır mı? Bide acile gitsem bana ilaç verebiliyolar mı acaba emzirirken kullandılan bi grip ilacı var mı
Balcicek1 gamsse0 sütünden bulaşmaz solunum yolu ile bulaşır sütün ona şifa olur. Maske takabilirsin faydası olur acile gitmekte fayda var enfeksiyon varsa antibiyotik verebilirler
Elika00 gamsse0 parol içebilirsin emzirirken kullanılan ilaçlar var tabi ama sen istersen vitamin al sadece ağrın için de parol
Asym33 gamsse0 Canım sütünden geçmez ama nefesinden hapsirmandan geçer bende grip olmuştum çok fena bebeğimi kucağıma alırken emzirirken hep maske taktım gece bile hapsiririm diye tişört alıyordum yanıma hapsirirken yüzüme başlıyordum resmen çok skur bebeğime bulastirmamistim nurofen içmiştim emzirdikten sonra içiyordum bir saat sonra sağıp sütü dokuyordum sonra tekrar emziriyordum
Peakaboo Soğuk algınlığı yaşadığımda acile gitmiştim , doktor sütten bulaşmayacağını ama solunum yoluyla bulaşabileceğini söylemişti.Bebekle çok fazla temasta bulunmamı maske ile emzirmemi önermişti.Acil şifalar dilerim
arassmomss gamsse0 Benim ameliyathanede üşütme sonucu 3 hafta kadar süren gribal enfeksiyonum olmuştu başka bir şey de olabilirdi bilmiyorum test yaptırmadık ailecek döküldük ama bebeğime geçmedi çok şükür. Bildiğim kadarıyla antikorlar da geçiyor sütle birlikte yine de maske takin emzirirken ve ellerinizi mutlaka yıkayın emzirme öncesi