Eşimle nöbetleşe yüzüyorduk bugün. Şezlonga yatar pozisyonda koymuş tabi bizimkide çok hareketli… dönünce hop yerde. Korkmuş sanırım havuzdan geldiğimde ağlıyordu çok. Kafası kızarmış hafif şişmiş hemen otelin doktoruna götürdüm baktı bir şeyi yok dedi. Buz koyduk. Her yerine yavaşça dokundum ağlamadı. 1,5 saatte uyutmadım kusma ateş falan yok. Evimize döndüğümüz gibi doktora gideceğiz yine. Allah kimseye yaşatmasın 😕