Kızım 34 aylık yani 3 yaşa girmemize 2 ay var biz çişimizi 3 günde öğrendik.(maşallah diyin 🥰)Ben bezi 2 ay önce tamamen çıkarttım her yere koyverdi.Derken 5 gün önce benim eskiden oğlumdan kalma kilotlu bez vardı onu kızıma giydirdim dedim bu kilot artık bez yok çişimizi buna yapmayacağız ve birlikte tuvalete yapacağız dedim ilk gün kilotlu bezine bir kaç kez koyverdi akşama doğru da büyükçişini yapmış dedim kızım ben bunu yıkamam lazım kurumaz havada bulutlu falan diyip o yokken çöpe attım onu normal kilot zannetti yavrum 🙈2. Gün büyük çişini söyledi küçük olanı yavaştan söyledi ama geceleri de az az yapmış o kadar olur dedim 3. Gün tamamen kendisi gidip yapmaya başladı çok şükür bezli iken ben çişini öğrettim şimdi geceleri kilot bez giydiriyorum 2 gecedir yapmıyor bazen dışarı çıktığımızda uzak mesafe (metro,otobüs)söylüyor tut kızım diyip iner inmez çaresine bakıyoruz ben hem strese girmedim hem halıya koltuğa çiş yaptı derdi olmadı yapsa da canı sağolsun ama başardıkçok şükür darısı size 😘❤️Maşallah demeyi unutmayalım canlarım