Deletedmom378 Sütüm iyice azaldı bugün kızımda iyice iştahlandı dr a yazdım sağlık ocağına gidip kilo ölçümü yapıp haber verin ona göre hareket edelim dedi ama şansa şu an sağlık ocağı ebeleri yok mesaileri bitmiş evde tartıda yok işin diğer garip yanı sağlık ocağında ki ölçümle hastane de ki ölçüm farklı çıkıyor pazartesi gününe kadar ne yapıcam ac mi kalacak bebeğim akıl verin yarim saattir helak oldum 4 ay 4 günlük olduk bu arada