zeynepnisaenes Kızlar sezeryanla doğum yaptım 4 gün oldu. Nasıl beslenmeliyim ne yiyip içmeliyim hangi yemekleri yemeliyim hiçbi fikrim yok. Bişey yerim de karnım şişer baskı yapar gaz yapar dikişlerim ağrır diye çok korkuyorum bana yardımcı olur musunuz
Akalinbetul_8 zeynepnisaenes canım cok ekmek tuketme ve mutlaka kayısı suyunu 10 gun alışkanlık yap hergun 2-3 bardak iç ben cok sukur gaz ve kabızlık yaşamadım 5-6 gunden sonra ekmek fılan duzenımede tam döndüm ama kayısı suyu su gıbı cok tuket
zeynepnisaenes Akalinbetul_8 günde 5 bardak kayısı suyu 5-6 adet kayısı 3 litre su içiyorum. Tuvalete çıkmamda problem yok. Ama yemek yemekten korkuyorum ne yiyeceğimi bilmiyorum gaz yapar da dikişlerim acır sancım olur diye korkuyorum