Kizlar merhaba
Oglum 11 aylik olacak.normalde gundur 4 kez falan kaka yapiyodu.3 gundur 6 yi 7yi buluyo.bugun gece uykusuna yatirirken kaka yapti normalde aksamlari hic yapmazdi kati kivamli ishal degil.dişten olabilir mi diş patlatti yoksa viral biseymi doktoruna ulasamadim