_ipekk18 sumeyye2201 sorma ya valla iki emiyor bakıyor elinle tutup konuşuyor hammm diye saldırıyor 🤣🤣🤣 şaka gibi komik ahahh
Kbrbisi28 _ipekk18 ah bu benisler hep mi keyfci yaa 😁😊 bizede dokturumuz bu cocuk durmuyo cok enerjisi var enerjisini attiricak seyler bulun dedi 😁
_ipekk18 Kbrbisi28 kumda oynicak en güzeli enerjisini çeksin 🤣🤣bizimkide dışarıda gezmeyi seviyor algıları açıldı mama sandalyesinde oturuyor balkondan minibüs geçiyor kafasını çeviriyor çocuk sesi duyuyor bakıyor kıyamam hava çok sıcak ve bebek arabasını indir katla kapat çocuğu taşı çanta taşı arabayı indir zor oluyor asansör yok😔 bunaliyor insan çıkmıyorum balkona çıkıyoruz güneş gidince ta akşam 6 da gidiyor güneş sabahtan beri😔
Kbrbisi28 _ipekk18 bizimde 4. Kat asansor yok bebek arabasi hep indir cikar yoruyor cidden birde cati altindayiz sicak oluyo uyutmuyo insani Disariyi benim kizda cok seviyor hatta disarida hic yadirgamiyo insanlarla hep bi muhanbet etme derdinde 5 dakikada yeni ortama alisiyo ve susmak bilmiyo 😁 kumu daha hic denetmedim ama yasina az kaldi biraz daha net anlar yapmamasi gerekenleri o zaman olablir :) cesaret edemedim simdi yerse filan diye :) onun eline simit ver birtane gun boyu ondan mutlusu yok birde kayinbabamin dukkanin yaninda manav var oraya gider onla orayi talan etmeye bayilir ne varsa tezgahta hep eline toplamaya calisiyo 😁 bazen erkek cocuk gibi davraniyor cok cilgin hareketler yaoiyor orumcegin kenarlarina dikilmek gbi 😁 arabalari incelemek gibi 😁😁
Uzaybaby Bircaykoyicelim Aynen öyle bebeğim 10 aylık emerek uyumaya alıştırdım ve gece her saat emmeye kalkıyo. Gece uykum sıfır artık. O kadar zorki sabah 6 da uyanıyo eşime veriyorum artık ve sabah 6 da uyuyorum bende mahvoldum çok zor
Bircaykoyicelim Uzaybaby 10 aylık ama. Gece emzirmeyi biraksaniz. Emdiği sürece gece uykusu sizin içinde bebeğiniz için de çok az olcak. Benim bebeğim akşam 8 de iciyo mamasını sabah 9 a kadar uyuyo.
Uzaybaby Bircaykoyicelim kesmem gerektiğini biliyorum ama nasıl yapacağımı bilmiyorum ki gülüm çok ağlıyo sinirleniyo dahada ağlıyo. Memeyi görene kadar susturmak mümkün değil nasıl yapıcam bilmiyorum 1 yaşına kadar bekliyim dedim ama dayanacak gücüm kalmadı 10 aydır böyleyiz
_ipekk18 sumeyye2201 😊😊 bu saat le emmeyi başaramicaz sanırım agliyo 😔 ve ben sinir oluyorum ister istemez kendime kızıyorum sonra niye sinir oluyorsun diyorum 🤷♀️ bide regl dönemindeyim aşırı sinir oluyorum herşeye
sumeyye2201 _ipekk18 Regl döneminde daha zor hassas oluyoruz ama sakin kalmaya çalış şöyle düşün canım biz bakarken bebeğe çok zorlaniyoruz ama onlar içinde çok zor konuşamıyorlar ne istediklerini anlatamiyorlar ben sinirlendiğimde öyle düşünüyorum 😄🥰 saatle emmede ne oldu yani 3-4 saate bir verdiğinde emmiyor mu ? Benimki şuan hasta biraz üsuttu galiba birazda diş huzursuzluğu var ateşi felan oluyor birşey yemiyor ek gıda yemiyor anne sütü de çok az sona gelmedikçe emmiyor 4 gündür böyle emdigindede çok az emiyor huzursuz insan bazen ne yapılır bilemiyor doymuyor diye endişeleniyorum anne olmak çok zor be😌
_ipekk18 sumeyye2201 bazen kontrol ediyorum sinirimi bazen edemiyorum ya sabirrr ya sabır diye bağırıyom evde 😊😊 sonrada gel annecim bir öpim diyorum sarılıyor 🤷♀️🙃
Anneyim- _ipekk18 valla benim kızımda aynıydı. En son ara ara sütümü sağıp sağıp içirdim en azından doyduğundan eminim bu sefer emzik veriyorum çünkü bu durum beni aşırı yormaya başladı bide emme pozisyonunda tekmeliyor saçımı çekmeye çalışıyor büyük mücadele veriyorum.
_ipekk18 Anneyim- kesinlikle öyle tekmeliyor yatarak emiyoz bazen dönüyor yuvarlanıp geri emiyor aranıyor 🤣 Bugün gündüz 2 kez emdi 😊 ve öğlen ek gıda da yedi baya şükür 🤲🌸 her istediğinde emzirmedim doktoruma sormuştum 3.4 saatte bir emzir dedi