RuzgarGulsah başlangıçta benimle tuvalete gelmek istediğinde farkettim sonra bezi çıkardım ilk 3 gün çişini yaparken çiş dedi bay kaçırdı 1 2 kez anca yetiştik . Sonra oyuna çevirdik çiş geldi mi çiiiş diye bağırarak koşmaya başladık . İşte bebeklerin çişi gelmiş hadi onları tuvalete götürelim hadi göster onlar bilmiyor nasıl yapılacağını sonra alkışlar el yıkamalar . Büyük büyük tepkiler verdik 😂iyice oyun seviyesine geldi ama şöyle söyleyeyim 55 kere tuvalete gittim ilk bi kaç gün çünkü gazla çiş karışıyor anlamıyorlar . Bu arada hiç lazımlık kullanmadı banyoya çiş yapmayı seçti . Daha sonra lazımlık alıştı . Banyoya yapınca da suyla çiş kaka kovalamaca oynadık öyle öyle 4 günde tamamen gece gündüz alıştı