Cerenaras14 6 gün sonra 2 aylık olucaz bebeğim 3 4 günde 1 kaka yapıyor yapınca da çok fazla yapıyo üstü başı kalmıyo beline kadar 😬 En son 1 ay 10 günlükken gitmiştik 5 kiloydu sadece emiyo benim gibi bebişi 3 4 günde yapan var mı bu durum normal mi 😔
bambiii Cerenaras14 Merhaba anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar normal diyolar. Kızımda aynı sorunu yaşamıştım. 8 gün yapmamıstı. Doktorumuz normal dedi destekleyici bir probiyotik damla vermişti yavaş yavaş normale döndü sonra. :)
SevgiSelim14 Cerenaras14 bizimde öyleydi yollarını bekliyordum😂 4 ayda değişti simdi gün içinde 2 kere yapıyor nadiren 1 kere
Bebeym_0666 Cerenaras14 Benim oğlumda yapamıyor masaj,ılık su,spa ya kadar götürdk olmadı beklemedeyiz
Minnikkiz Cerenaras14 aynı şey bizde de var 2 ay 13 günlüğüz önce 3-4 günde bir yapıyodu simdi 6 gün oldu hala yapmadı bizde de öyle yapınca masallah taşırıyor, doktor normal olduğunu söyledi 1 tk zeytinyağ içirebilirsn dedi dün içirdm ama gelen giden yok😩 poposunu kulak çubuğu ile zeytinyağına batırarak uyarmıştım ama yine yapmadı bakalım 10 gün olursa götürcem dr a🤢
Yaqmuri Benimde oğlum 2.bucuk aylık aynı sorun bizde de var 2 hafta sadece haftada bir kez yaptı sonra 9 gün sonra yaptı sadece anne sütü ile besleniyor 7 buçuk kilo doktor probiyotik verdi 4 gün kullandık ve yaptı kakasini bayağı tasirarak yapıyor ama 3 gündür yine yapmıyor inşallah düzelir zamanla ilk 6 ay bağırsak tembelliği normal dedi doktor
Yaqmuri Bebeym_0666 yeni gördüm kusura bakmayın NBL PROBİYOTİK ismi ama çok fazla faydasını görmedim 2 haftadır kullanıyorum sadece 1 kez kaka yaptı o da kullanmaya basladiktan 3 gün sonra
balyank_-089 Cerenaras14 uykuları bölünecek kadar ağlama huzursuzluk yoksa b doktor 15 güne kadar normal demişti, 12 gün yapmadığı olmuştu, sadece karnına masaj yapmanız yeterli bu durumda 3 aydan sonra düzene giriyor merek etmeyin
Deletedmom_62 Cerenaras14 benim bebeğim de 11 günlük 2 gündür yapmıyordu bugün cok fazla yapmış kabızlık mı var acaba dedim ama bence anne sütüyle mama farkediyor ben mama daha fazla veriyordum cok kaka yapiyordi 2 gündür anne sütü daha fazla veriyorum ondan kaynaklı sanırım az yaptı
Rer Benim bebeğim de 5 gün sonra 2 aylık. Aynı sorun bizde de var. Doktor anne sütüyle beslendiği için 20 güne kadar normal dedi. Geçen sefer 10 gün olunca fitil verdirmişti doktor, o zaman yaptı. ondan sonra yine 8 gündür yine yapmıyor