Alissam Kızlar bebeğim sürekli kabız oluyor ve makatta çatlak var . tam geçti diyorum tekrardan başlıyor beslenmesinde normal napıcam böyle 😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣
evlatcan Alissam benim bebeğimde öyle, sütüm yetmeyince mama verdim belki mamadan kabız oldu dedim, mamayı kestim hala aynı bitmiyor bu kabızlık, Zeytinyağı veriyorum aynı, fitil kullandım oda boş.
Masalikooo Merhaba 7 aylık kızım var bizde bi ara kabız olduk 4 5 gün çok kötü oldu yapamadı çatlayacaktı sonra internette okudum gün kurusu kayısıyı akşamdan ıslatın sabah pişirin krema gibi olacak şekilde. Biraz biraz yedirin. Ek gıda yiyorsa yediği şeylere de koyabilirsinız bize çok iyi gelmişti umarım size de iyi gelir 🤲🏻