Bahar66 Selam kızlar 11 günlük bebeğim memeyi tutmuyor, bende sağıp biberonla veriyorm, bu şekilde olup sonradan meme emmeye başlayanlar var mı
Aysnnnnn Bahar66 canım benimde ilk başlarda öyleydi biberonla verince daha çok aktığı için sonradan hiç tutmuyor bende biberonla göğüs ucuma akıtıp akıtıp öyle tutturmuştum fikir olsun sanada
Sudee96 Bahar66 YouTube’dan araştırabilirsiniz göğüsünüze yatıracaksınız ikinizde çıplak olacaksınız 60 dakika Bir de birlikte duşa girin suyun altına
Bahar66 minesglm silikon göğüs ucunu tutuyor ama süt çok tazyikli gelmeyince sinirleniyor emmek istemiyor, biberondan çok süt geliyor ya😂
Hilalderin Bahar66 cabim ilk 1 ay bende sagip verdim emme refleksi gelisince yavaş yavaş tutmaya başladı.o gunden sonra bir daha birakmadi zaten🤣🤣
BurcuYpc Bahar66 benim bebeğimde ilk gün hastanede tutmadı gece nöbeti devralan hemşire ten teması yaptırdı çok şükür ne meme reddi yaşadık ne başka bir şey. Şu şekilde yapacaksınız sizin üstünüz çıplak bebeğiniz de sadece bez olacak bebeğinizi iki göğsünüzün arasına koyun bebeğinize sarılın üstünüze de bir battaniye pike örtün o şekilde kalın arada sütünüzü sıkıp bebeğinizin ağzına sürün memeyi tutmasını sağlayın stres yapmadan bol bol temas yapın sarılın
Gizemorhan Bahar66 neden tutmuyor mesela benim göğüs uçlarım çok küçük diye tutamıyodu sinirlenip ağlıyordu e bebekten silikon meme ucu aldım çok rahat tuttu emmeye başladı şuan 2 aylık hala onunla meme emiyo
Bahar66 Gizemorhan benimkide küçük tutmakta zorlaniyor, bide biberonla süt tazyikli geldiği için o hoşuna gidiyor memeden o kadar tazyikli gelmediği için sinirleniyor ağlıyor.
Gizemorhan Bahar66 silikon göğüs ucunu alın kesinlikle sütün taziğide bebeğiniz emdikçe artıcak birde beslenmenize dikkat ederseniz süt taziği artar kefirde çok faydalı