Arkadaşlar merhaba. Bebeğim 7.5 aylık, ek gıdaya başladık haliyle. Sorum şu, sizlerin de bebeği artık daha az emiyor mu ne kadar emiyor genelde kaç saatte bir emmek istiyor? Biz bu ara diş çıkarıyoruz belki ondandır da bilmiyorum ama sanki çok istekli emmiyor genelde uykuya geçerken daha istekli oluyor acaba red mi gelişecek diyorum ben de ama? Ya da ek gıdayı mı fazla veriyorum acaba? Siz nasıl yapıyorsunuz bu süreçte merak ediyorum 🙏🏻