Ayağımızda sallayarak uyutuyoruz uyanıklık süresini 2 saati geçirmiyorum daha da sır oluyor uyuması. uykuya dalana kadar kendini kasıyor ayaklarıyla karnımdan kuvvet akarak kendini geriye itiyor kafasını arkaya atıyor beline boynuna birşey olacak diye korkuyorum. Tabi bu arada uykusuzluktan gözlerini falan ovalıyor aynı zamanda. Sizin de böyle mi ne yapmam lazım. Kundak yapıyorduk bıraktık şimdi kollarını falan tutmayı öğrendi ama bu çıktı