Milasmom Steakhouse tadında 😬 antrikot pişirmek icin demir döküm tava öneriniz var midir sinbo lava karaca falan var nette kullanan var mi
Serene Milasmom Lava kullanıyoruz çok memnunum.Kullanım talimatlarına uyduğunuz sürece taş gibi hiçbir şey olmuyor.
Milasmom Baynimir bende lava begendim simdi bi tane onu alcam memnun olan var mi diye merak ettim cok sagol canim💐
Baynimir Milasmom Milasmom yok kapatmıyoruz. Biz tavayı iyice ısıtıp eti koyuyoruz 1,5 dk ön 1,5 dk arka olarak pişiriyoruz. Suyu içinde kalıyor böylece ama biraz fazla duman çıkıyor tabi.
Milasmom Serene https://m.n11.com/lava-demir-dokum-izgara-tavasi-26-x-32-metal-kulplu-P220352044?gclsrc=aw.ds&&gclid=CjwKCAjwnf7qBRAtEiwAseBO_BuUAiGSn5nYmLQ3vrE94SUf8yrNwNa5G7dBRznyCAoPfFQMM-4rHhoCxgsQAvD_BwE şunu sipariş verdim şimdi
Milasmom Kbraugur bende simdi lava siparis ettim memnun olmaniza sevindim😊💐 normalde granit tavada yapiyorum o tadi vermiyor ya
Kbraugur Milasmom evet normal tavalarda o tadı alamıyoruz şimdiden yapacağınız yemekler afiyet olsun 👍🏻
Milasmom Neslisahh zaten arada antrikot yapinca kullancam ama dokumlerin hepsi agir oluyo galiba hangi modeli sizinki dikdörtgen mi https://m.n11.com/lava-demir-dokum-izgara-tavasi-26-x-32-metal-kulplu-P220352044?gclsrc=aw.ds&&gclid=CjwKCAjwnf7qBRAtEiwAseBO_BuUAiGSn5nYmLQ3vrE94SUf8yrNwNa5G7dBRznyCAoPfFQMM-4rHhoCxgsQAvD_BwE ben şundan aldim
Neslisahh Milasmom https://www.mudo.com.tr/lava-yuvarlak-izgara-tava-kirmizi-30cm-renksiz/?renk=RENKSİZ&beden=Standart&gclid=EAIaIQobChMIqZ3-s9GZ5AIVk6iaCh3NdwptEAQYAiABEgJVgvD_BwE Benim ki bu 🤗 Ama alacaksan kare olanlar daha mantıklı sanırım tek seferde ben 3 et dizebiliyorum tavaya 🙈