Merhaba iyiakşamlar az önce bebeğımı beslerken gaz cıkarttı ve sonrasında kakasını yaptı kakasınds küçük ip gibi yeşil yumuşak birşey gördüm kaka gibi ama kesik kesik birşey olurmu mama alıyor anne sütü alıyor ama sütüm çok olmadıgı ıcın genelde mama ile besleniyor