Eda011 Bebeğim 8 buçuk aylık bugün fark ettim göbek deliginde kızarıklık ve hafif şişlik oluşmuş. 4-5 gün önce kakası göbeğinin içine taşmıştı. Ondan dolayı sanırım iltihap kaptı. Böyle bir durum başına gelen oldu mu? Ne yapmam gerekiyor?