Egm sahip çıkılmıyor gece gündüz çalışıyor eşlerimiz ne tatil ne bise görev var değip izin günlerinde bile çagiriliyorlar.bence çok daha fazlasını hakkediyorlar sağlık çalışanlarına yapılan güzellikler neden emniyet çalışanlarına yapılmıyor onlar can kurtarıyorsa polislerimizde o canları korumak için uğraşıyor.ben anlamadım bu ülkenin adaletini hukukunu hiç biseyini