Asyam_06 kolunda verem aşı yerinde yara oluştu . 2 aylıkken oldu hala kabuk bağlayıp kopuyor tekrar yara oluyor anlamadım 4 aylık oldu geçmedi. Ama 4 aylık aşı yerinde senin dediğin gibi sertlik yok dün olduk. Belki aşı tam dağılmamıştır. Geçer bence