Madamemom begonvilkokusu yaptırdım benim kirpiklerim çok uzun ve dümdüz böyle gece üzerine yatmışım gibi ağrıdı kirpik diplerim hemde kaşındı ve yarısını döküldü kirpiklerimi bir daha asla yaptırmam
Kartaaneesiii begonvilkokusu ben yaptırdım kirpiklerim çok uzun ama çok kıvrık değildi güzeldi sevdim ama bir daha yaptırmam belirsiz oldu çok işe yaramadı. Bende dökülme olmadı ama sanki zayıfladı kirpiklerim ama zamanla toparladı tekrar
Alimel begonvilkokusu iyi bi yerde yaptırırsanız güzel oluyo ben bi kere yaptırdım 3 ay kullandım güzeldi
AnnaKarenina_ begonvilkokusu hamileyken yaptırmıştım kirpiklerm birbirine girdi ve döküldü hamilelikten deyip geçiştirdiler ama çok güzel olmuştu rengi uzunluğu benim kirpiklerim düz sarı o yüzden belli olmuyordu
Kartaaneesiii begonvilkokusu evet onu bende duydum ama şöyle bir şey var maskara da döküyor özellikle iş hayatında olan her gün makyaj yapan kişiler için İpek kirpik daha kullanışlı maskara sür akşam sil derdi yok büyük oranda makyaj derdinden kurtarıyor
Emir_mom begonvilkokusu Kirpik yapınıza bağlı aslında.Ben geçen sene yaptırmıştım kirpiklerim uzun düz ve inatçıydı güzel oldu ama bir ay sonra eski halini aldı 🤷🏼♀️
balyanak53 begonvilkokusu Yaptırdım pek etkisi göremedim. Kısa ve düz kirpiklerim vardı biraz kıvırdı evet ama etkisi çabuk geçti bidaha da gerek duymadım bi arkadaşla yaptırdık o da diyordu hayatta yaptırdığım en Fuzuli şey 😂