Devushka yok canım ya bende aldım yüzüne bakmadı ben mama kaşığını veriyorum bide emziği cigniyor evdede artık ne denk gelirse bazen kumanda için polemiğe giriyororuZ:)bu arada ekmeğe taktı sofradayken ekmek için ağlıyor bende korkuyorum aniden kopar boğazına gider diye.