Kızlar 4 aylık bebeğim var tek sağ göğsümü emiyordu sürekli sol göğsümü emmezdi sutum zamanla kesildi ama tek yetmiyor sanki artık huysuz bezi dolmuyor acaba sağım yapsam yada emzirmeyi denesem o göğsümden süt gelir mi yine lütfen bilgisi olan yazsın