Deletedmom_1 Ne zaman bıraktınız hangi ayda bırakmalıyım 2.5 aylıkken denedim bırakmayı çıkaramadı gazını bağımlılık yapar diye de korkuyorum şimdi 3 aylık
elifdedim Deletedmom_1 kız yok korkma bağımlılık yapmaz zaten kendi rahatça çıkarabilince emin ol hiç ihtiyaç duymayacak 3.ayını doldursun daha da rahatlar ben 3. aydan sonra düzenli vermeyi kestim ne zaman gaz yapacak bi şey yersem o gece veriyodum rahat uyusun diye bence sende öyle yapabilirsin
Cerenaras14 6 gün sonra 2 aylık olcaz inşallah gaz damlasıni bıraktığım günleri de görürüm şuan bile gazdan uyuyamiyo 😔😔