Kızım 14 aylık 6 aydır infatrini mama kullanıyoruz onun da raporu bitmiş bu ay. 7. Aydan beri dişleri 2 ya 3 patlatıyor sürekli. Ağzına bir lokma aldığı bir kase bişey yediği günü özel gün olarak kutlarım. Üstüne bir de zayıflamaya başladı. O yemedikçe ben sinirden yiyorum 🤦 her türlü şeyi yaptım hevesle ama yok asla yemiyor ve gerçekten üzülüyorum bu duruma. Şuan 14. ve 15. dişler geliyor (köpek). Emziriyorum ama baştan beri verimli bi sonuç alamamıştır zaten emzirme den. Ben nerelere gidem canım analar. Var mı aaa ben böyleydim bak şimdi böyleyim, canım aynısı benim eltimin oğlunda vardı şunu bunu yaptılarcılar. Bana akıl verin zira bende kalmadı……….