gzdsahin Sena52 her bebek için farklı oluyo genelde canım. Ben biçok mama denedim sma çok kilo aldırdı dene istersen 🤗
sirinbebekanne Sena52 bebeğim erken doğdu şu an 20 günlük kendini hem sütümle hemde sma optipro organik mamayla toparladı bize doktor önermişti gerçekten organik diye dene istersen
liyosunannesi23 gzdsahin her bebeğe farklı etki ediyo evet bizde tad olarak sma yı beğeniyoruz ama kilo aldırmadı pek bize bide anne sütüne göre şekerli olduğu için seni reddedebilir dediler bana 😞
liyosunannesi23 sonnay golden goat nasıl ? Daha önce hangi mamayı kullandınız bende smadan gecmeyi düşünüyorum golden goat hipp ve bebelac gold üçü kafamı karıştırıyo
Sekerparem_34 liyosunannesi23 golden goat keci sütünden yapılıyor, benim kızım onu içince mamadan soğudu,artı kilo da aldırmadı ve doktorumuz kullanmayın dedi sma optiproyu tavsiye etti, memnunuz.
balannesiii Sena52 bizimde kilomuz azdı canım doktor similac önerdi ama evde yeni alınmış mamamız vardı bebelac gold onu günde 2 kere veriyodum 4e cıkardım 20 günde 600 gr almısız
Sena52 balannesiii canımm bende similac aldım fayda eder mi kilosuna acaba bir de günde kaç kere veriyorsun acaba
Sena52 balannesiii canımm bende similac aldım fayda eder mi kilosuna acaba bir de günde kaç kere veriyorsun acaba ayazasaf ilk aylarda alıyor kuzum Benimde aldı ama su üç aydır çok zor kilo alımımız
ayazasaf 2600 doğdu 36. Haftasında 2300 le çoktı hastaneden anne sütüne ek evolvia nutrpro 1 numara kullandık bir ayda 1200 g aldı oğlum baya toparladı ben memnunum
liyosunannesi23 Sekerparem_34 bende sma kullanıyorum ama pek doyurmuyo bide kusturuyo sanki ya o yüzden başka marka deniycem
Gzde Sma kullanıyoruz hem mama hem emiyor Bebegim. sma ayda aldırması gereken kiloyu aldırıyor. bizim burada doktorlar aptamili öneriyor oda erkek bebeklerde gaz yapıyor
balannesiii Sena52 ben normalde geceleri ytarken mutlaka veriyodum bazende günde 2 kere ama az veriyomuşum meğer sütüm yetmiyomuş o yüzden 4e cıkardım vermeyi mecburen🤦♀️ 20 günde 600 gr almısız şükür🤲