1712Elifeda Merhaba anneler ben kızıma gece uykusundan uyandığında hero bayb gece mamasından veriyorum..Şuan 11 aylıktan gidiyoruz ve yaşından sonra normal süte geçmek istiyorum..?Siz nasıl başladınız..İstememe gibi şeyleri oldumu ??Alışması kolay oldumu 😊😊
Ceozip 1712Elifeda merhaba. Benim kızım hiç emmedi mama da asla içmedi. 1 yıl boyunca sütümü sağdım ama çok çok zor bir süreç geçirdim. 1 yaşını geçtikten sonra zaten süt iyice azalmıştı ben de bırakmak istedim açıkçası. Hangi mamayı denediysem de kızım içmedi. Pınar’ın çocuk devam sütünü denemiştim onu içti doktorumuza sordum ilk zamanlar için 250-300 ml arasında verebilirsin demişti . Daha da büyüdükçe istersen artırırsın demişti. Zaten ek gıdayı da iyi aldığı için ve sağlık kilo vs bir sorun olmadığı için sadece geceleri uyumadan önce verdim hep. Su an 28 aylık hala devam sütünü içiriyorum. Geceleri uyumadan önce . 500 ml 15 TL civarında. Ve normal süte göre biraz daha tatlı.
Duyulurum 1712Elifeda ben 19 ay civarı emzirmeyi bırakınca normal süt gibi olan ama içine vitaminler eklenmiş olan pınar devam sütünü verdim gece yatmadan önce.
3bebe1ana 1712Elifeda oğlumda 1 yaş sonrası kızımda da hamile kalınca memeden kesmem gerektiği için mamalar falan denedim kabul etmedi bebe biskuvisi süt denedim bitek onu içinde doktorumun önermesiyle 9.ayda başladım ama doktorum kesimlikle mesela 120 ml biberon düşün 30 ml süt 3 4 biskuvi geri kalanı ful su yap ki kabız olmasın demişti
1712Elifeda Ceozip He evet biliyorum onu benim kızımında kilosu yemesi vs iyi..Teşekkürler bilgileriniz için
livanurvealpinannesi61 Ceozip mama içmediyse normal süt vermenize gerek yok ki sütün zararlarını Bi araştırın 28 aylık bebeğin süte ihtiyacı yok ki sütün birçok zararı var günde 300 ml çok fazla. İlerde geniz eti büyümesi demir kalsiyum eksikliği kemik erimesine sebep oluyor. Özellikle geniz etinin büyümesinde aşırı etken inek sütü.
biruykusuzanne Ceozip peki sulandırıp falan mı veriyorsunuz yoksa normal kutudan direk ılıtıp mı veriyorsunuz benimde oğlum 15 aylık mama çok yıpratıyor bizi bende süte geçmek istiyorum
biruykusuzanne 3bebe1ana daha detaylı anlatır mısın pek anlayamadım kusura bakmayın bende süte geçmek istiyorum da
3bebe1ana livanurvealpinannesi61 20. Haftaya kadar evet bide eğer düşük riski varsa hiç önérilmiyor benim 3 gebeliğimdede 20li haftakarın sonunda açılmam olmuştu doktorum bu yüzden en geç 20. Haftaya kadar emzirmeyi sonlandır dedi çünkü emzirme rahime uyarı gönderiyormuş
livanurvealpinannesi61 1712Elifeda 12 ci aydan itibaren gece beslenmesine gerek yoktur doktorunuzun söylemesi lazım size yavaş yavaş gece beslenmesini bırakın diye. İlerde bırakmak daha zor oluyor bebekler 1 yaştan itibaren gece acıktığı için uyanmaz bu bilgiyi doktorunuzun yada hemşirenizin vermesi lazım size.
1712Elifeda livanurvealpinannesi61 Daha 1 yaşını geçmedik canım..Eksik okumuşsun herhalde düzelteyim..Benim kızım yemek yemeyi seven bir bebek..Ve acıktığı zaman kalkar her zaman kalkmaz çünki..ve bende bırakmak istediğim için bu postu açtım 1 yaş sonrasında o mama yerine ne verebilirm diye hemen acıktığjnda gece kalkmayı bırakmıcak çünki
GiybetReis 1712Elifeda 2 yaş öncesi süt önerilmiyor yararı yok zararı var. Bazı doktorlar 3 yaş öncesi önermiyor.
Ceozip biruykusuzanne evet direk biberona koyuyorum benmari usulü ısıtıyorum biberonu sıcak suyun içine oturtuyorum ılıyınca veriyorum hiç sulandırmadım .