tugbac Merhaba anneler. Herkes bebeğinin saçını kazıdı mı? 5 aylık olduk, doğduğunda çoktu saçları kıyamadım. Sonrasında kendi kendine döküldüler tabi ama, illa tamamen kazımak şart mı? Kazımadığım sürece dökülmeye devam mı edecek?
Aylaayla tugbac allası yok kazımak sadece tüm saçın eşit uzamasınj sağlıyor böyle oluncada saç gürleşmiş gibi görünüyor.Benim oğlum bir buçuk yaşında saçını daha geçen hafta kısalttırdım samuray gibi tepeden bağlıyorduk.Kestirmek dökülmeyide engellemez kıymayın saçına
Deletedmom_22 tugbac şart değil ve dökülmeye devam etmez , dökülmesi duruyor merak etmeyin 😊 kazımayın en iyisi . Ben sadece kısa kestirmiştim
LadyDi tugbac asla kazımam. 6 aylık. Yer yer döküldü sonra çıktı sonra yine döküldü. Kendi kendine yolunu buluyor
tugbac Aylaayla Deletedmom_22 LadyDi TheBaby Toplu cevap olsun 😊 Evet saçlarına zaten kıyamadığım için kazıtmadım. İlk 7 gün içinde kazımanın sünnet olduğunu biliyorum ancak, kazımayla gürleşeceğine ben de inanmıyorum. Çevremde herkes kış gelmeden kazıt diye direttiği için kafam karıştı acaba tek kazıtmayan ben miyim diye, teşekkür ederim 🙏🏻🤍
Asym33 tugbac Kazitmicam canım bebeğimin saçını dökülen dökülsün biraz daha büyüdüğünde eşit çıksın diye birazcık kisalttircam sadece