MayneymisAltintop Mirayinannesi 5.5 ayşıkken başladım. Aptamilin kaşık mamaları kilo sıkıntımız vardı çözüldü
MayneymisAltintop Mirayinannesi 5.5 ayşıkken başladım. Aptamilin kaşık mamaları kilo sıkıntımız vardı çözüldü
UCMELEKANNESI Mirayinannesi suan 3 aylik oldugu icin baslamadim ama diger cocuklarimada erken başlamıştım bir sorun yasamadim hatta olumlu yönde ilerisi icin daha iyi oluyor
Mirayinannesi MayneymisAltintop hadi ya biz suan 4 ay 20 günlügüz 2 kg dogdu suan kılosu 5 bucuk doktorlar 3 ay 20 günlük görüyor ama asılar 4 aya göre yapılıyor ama hala gaz sorunumuz bıtmedı azaldı ama bıtmedı 5 bucuk aylık doktora sorup bızde baslarız belki
Dilaraa Mirayinannesi sadece mama içiyordu bebeğim diyet mamaydı birde doğru düzgün içiyordu bile bu yüzden 4. Ayda başladım şuan 10 ay 19 günlük hala kullanıyorum
MayneymisAltintop Mirayinannesi Mirayinannesi bizede doktorumu tavsiye etmişti canım. Eğer gaz sıkıntınız varsa hipp yada hero baby de bir seçenek