Zeydinannesi06 Bizde bu markaya 4. aydan beri kullandık fakat bebeğime 9 aylıkken rutin kan tahlili istendi. Demir değeri çok düşüktü doktora ocean kullanıyorum et sebze ne varsa sık sık veriyorum dedim. Doktor yedikleriyle alakası yok persentili iyi ama bu markanın içeriği temiz olmasına rağmen emilim oranı düşük oluyor bazı bebeklerde dedi. Benim oğluma onca ay kullandık ama damlanın hiçbir faydasını görmemiş. Benim tavsiyem işinizi garantiye alın emilim oranı yüksek bir marka tercih edin