aynurkeskin
[bilinmeyen] bizde 5 ay 5 günlüğüz az kaldı başlayacağız ek gıdaya ama BLW yönteminden de korkuyorum boğazında kalır diye🙄 Geçen hafta kayınvalidemin mah. İkizlerden biri 2 yaşındalardı birinin boğazında birşey kalmış da öldü hele bunu duyunca daha da korkmaya basladım
yenibiranne
[bilinmeyen] blw yi kendi tercih etti bebeğim püre muhallebi veya çorba yı asla iciremedim eline verince işte iki üç koparıyor su+hava ile büyüyor blw de çocuk zayıf kalıyor biraz 😊
Thesra
[bilinmeyen]
Çok sevdiğim bir yöntemdi malesef kilo almımız olmadığı için blw yapamadım normal beslenme şeklinde devam ediyoruz çok büyğk bir kolaylık anne için 👌👌
Jaso
Ben blw ile ilerliyorum 4. Ayimiz su an. 180 gununu doldurdugunda basladik. Kilo alimi gayet iyi. Bebeginize guvenmeniz gerekiyor ve biraz da sakinlik. Inanin sonrasinda cok rahat edeceksiniz. Arkasindan yesin diye kasikla kosmak yok. Once onu yedireyim sonra kendim yerim yok. Sofraya beraber oturuyoruz birlikte yemek yiyoruz. Baslarda biraz garipsede bebeginiz 1-2 hafta icinde tamamen adepte oluyor.
habibe_omerasaf
Jaso çok güzel anlatmıssınız masaAllah. Bende şu an Arastırıyorum nasıl yapabilirim peki sizce bebeğim 6 aylık olduğunda hemen mi baslamam gerekiyo. Şu şekilde düşünmüstüm ilk zamanlarda püre tarzı kendim yedirip zamanla blw ye alıştırırım diye düsünmüstüm ama siz nasıl başladınız
Thesra
[bilinmeyen]
Benim bebeğim 8 aylık blw yöntemini iyi biliyorum instagram kullanmadığım için o videoya denk gelmedim ama youtubede gurbetçi aile kanalındaki tuğba hanımın çocuklarını bu yöntemle büyütmesini defalarca izledim ve çok açık güzel bir yapım şekli var zaten bebek 8.9 ayına kadar yemek yiyemiyor blw yönteminde sadece tanıyor nasıl yemesi gerektiğini öğreniyor ana yemek sadece anne sütü oluyor
Jaso
habibe_omerasaf şimdi blwde doğduğu değil tahmini doğacağı tarihe göre 180 gün geçmiş olması gerekiyor. Mesela benim oğlumun beklenen doğum tarihi 25 ocaktı fakat 3 ocakta doğdu. Ben 25 ocakta doğmuş gbi düşünüp ona göre 180 gün bekledim. Tabi diğer önemli olay bebeğinizin oturabiliyor olması. Diğer sorunuza gelince benim şahsi fikrim bir yöntemi belirleyip sadece ondan ilerlemek kafalarını karıştırmamak. Ayrıca sürekli yedirilen bir bebeğe bir anda hadi sen al ye efor sarfet denilince başarı yüzdesinin düşeceği kanaatındayım.
Thesra
[bilinmeyen]
Çokda güzel yer başta zaten tamamen oyun odaklı oluyolar yada yerlere atıp bakıyolar düşüyormu diye😂😂ama alışınca yiyorlar😅umarım güzel güzel geçersiniz🙏🙏🙏
habibe_omerasaf
[bilinmeyen] evet evet o sayfayı takip ediyorum. Fakat nasıl bi yol izlemem gerektiğini tam olarak bilemiyorum galiba korkuyorum 😊😊 ilk bi kac hafta püte seklinde yedirsem sora baslasam alısabilir mi onu düşünüyorum
Thesra
[bilinmeyen]
Evet canım ilk yardımıda öğren bu arada bu boğazda kalma olayı blw yöntemine özel birşey değil pürede bile kalbilir tamamen bebeğin kendini kontrol edebiliyor ve dik bir şekilde oturabilmesiyle alakalı bazen anneler yanılgıya düşüyor çünkü
alinmavi
[bilinmeyen] ben istedim hu yontemi uygulamayi. arastirdim okudum ikna oldum ve bebegim de kasigi bile elimden alip kendi agzina goturmek isteuen bir bebek pure yemektense kendisi tutup agzina goturmeyi tercih eden bir cocuk. Amma ve lakin surekli bogazina kaciyor haliyle o öğürdükce ben panik oluyorum o da panik oluyor. sonra goturmuyor tabi agzina ayni sekilde bogazina kacmamasi icin. basliyo oynamaya. birkac isirik azicik aziciik o sekilde yeterli beslenemez ki. yasitlari cay bardagiyla pureler yogurtlar tuketirken 2 diş havuctan ne olur. o yuzden ben blw yi yardimci olarak kullaniyorum. kendim corba pure yogurduju yediriyorum. eline de elma muz falan veriyorum basinda tetikte bekliyorum hemen boguluyo gibi oluyo zaten oyle oyle alisir.
Jaso
[bilinmeyen] kesinlikle katılıyorum yararlı bir yöntem olduğuna. Hem kendi damak zevkleri oluşuyor hemde doygunluk kararına varabiliyorlar. Bu sayede fazla kilolu olma durumu ortadan kalkmış oluyor. Yedikleri miktara şekle ve şeye kendi karar verebilen minnoşlar oluyor elimizde
habibe_omerasaf
Jaso öyle mi bunu bilmiyodum benm bebeğimde geç doğdu beklenen tarihten. Peki o zamn ben ona göre ayarlama yapiyim cok tesekkürler
Jaso
[bilinmeyen] herşeyin bir çözümü var ben büyük boy çöp poşetini kesip kocaman hele getiriyorum mama sandalyesinin altina seriyorum. Yemek bittikten sonra toplayip hooop cope. Demokraside careler tukenmiyor :)
Thesra
[bilinmeyen]
Ooo tamam o zaman isin ustasisin canim ozaman sen 🤗🤗💐💐💐💐
GzdeDnerta
[bilinmeyen] kitabın adı nedir biz 5 ay 17 günlüğüz doktorumuz başla dedi ek gıdaya ama ben bırak daha bekliyorum o kitaba bakmak isterim
fdmozkncmn
[bilinmeyen] bncede ya 😐
aynurkeskin
[bilinmeyen] orası da öyle tabi vala bilmiyorum 5 ay 1 haftalıkız nasıl yapacağıma dair kesin birşey yok hala kafamda bakalım doktorumuz ne diyecek bide 🙄
Busrasahin
[bilinmeyen] bu yontemi uygulamayi cok istedim. Cokta akla mantiga yatkin bir sey. Kitabini muhakkak okumaniz lazim. Ama ne anneme ne kayinvalideme laf geciremedim. Kitapla cocuk mu buyutulur dediler klasik eski nesil hareketleri. Bogulma konusuna gelince insanlar 60 yasina geldiginde de bogazina bir sey kacip bogulabiliyor allah korusun. Hemsiresiniz sanirim. Bogulma olayindan en az sizin korkmaniz lazim neticede ilk yardimi sizden iyi bilecek kimse yok. Ogluma uygulayamadim ama simdi dogacak ikizlerime kesinlikle uygulayacagim. Suan oglumda resmen yeme bozuklugu olustu eski usuller yuzunden.
GzdeDnerta
[bilinmeyen] teşekkür ederim 😊