Merhaba canlarım ben 34 haftalık hamileyim bu 2 . Gebeliğim ilk sezeryan oldum bugun doktor kontrolum vardı hastaneye gittik nts bağlandı sancım çıktı ben hissetmedim ama doktorun yanına girdik sancin var dedi bnde cati kemiklerim çok ağrıyor 1 haftadır böyle yürürken çok zorlanıyorum dedim oda erken doğum riskin var dedi bana 2 hafta sonra gel bakalım duruma göre gün vereyim dedi sizinde başınıza böyle şeyler geldimi bu süreçte neler yaşadınız anlatır mısınız