Ebrulihayat Herkese merhaba değerli anneler, oto koltuğu almaya karar verdim fakat hiçbir bilgim yok bu konuda kızım 7 aylık ona uygun gönülden tavsiye edebileceğiniz oto koltuğu önerisi istiyorum ☺️
papatyasevdalisiii Ebrulihayat kraft aldık 2 hafta oldu alalı memnunuz gayette 360 derece dönüyor olması avantaj yatar pozisyonuda iyi oğlum içinde rahat etti memnunuz şimdilik
MucizemAsyam Ebrulihayat bence şuan pusetiniz varsa oto koltuğu olarak kullanılıyorsa onu kullanın. Sonra bebeğiniz biraz büyüdüğünde deneyerek alirsiniz
Gizmomel Joie 0-18 kg olan 360 dönen modeli var bende. Adac puanı en yüksek oto koltuklarından. İndirip bindirken ya da arabada kucağıma alacakken kolay oluyor.