Bebeğim 36+5 haftalıkken doğdu. Şu an 12 günlük. Memede çok çabuk uyuyo. Ayağının altına setçe badtırsam gıdıklasam burnunu sıksamda 1 dakika kadar uyanıyor hemen uyuyor. Sarılığı vardı şimdi düşmeye başladı. Bu durum sarılıktan mı? Sağdırıp biberonla verdiğimde içiyor. Çok minik olduğu için mi yoruluyor memede? Bu durum başına gelen var mı? İlerleyen zamanda geçer mi? Ne yapmalıyım?