aysglykaya İlk Doğum yaptıgım zaman sütüm yoktu hastane de mama verildi ve önerildi ilk çocuğumuz olduğu için bizde aç kalmasın diye düşünerek mama vermeye başladık tabiki Suan ki aklım ve bilgim olsaydı vermek istemezdim. Bebeğim 3. Ayını bitmek üzere sadece gece beni emiyor gündüz sağıyorum bi iki kez bu aydan sonra göğsümü gündüz de tutar mı ne yapabilirim ?
aysglykaya FHKK gündüz sadece ayaktaydın bi kaç kere cekiyor bırakıyor o şekilde sonra ağlıyor bi kaç dakka bile sürmüyor
Aysegulss Farklı pozisyonlarda emzirmeyi deneyin. Ayakta pışpışlayarak, onu yatırıp tersten falan emzirmeyi deneyin. Arkadaşımın bebeği tek göğsü emmiyordu bu şekilde alıştı. Uykuya daldığında göğsünüzü yaklaştırın uyku arasında emebilir. Pes etmeyin
Arascyln Ten teması yap canım bol bol. Birde duşta emzir. Ayrıca biberon varsa dönüş çok zor :( önce biberonu unutması gerekio. Alternatif besleme yöntemleri var. Facebook da emzirme akademisi var orda çok memeye dönen oldu. Çok yardımcı oluyorlar. Bi bak istersen