Kızlar şikayet etmek gibi olmasın ama oğlum hiçbir şekilde durmuyor sürekli ağlıyor sürekli dönüyor sürekli emeklemek istiyor hadi emekliyor tamam ama sürekli ağlıyor ve 6 aylık bebek gibi değil oğlum resmen böyle nasıl diyeyim size o oğlum sanki 1 yaşında bebek gibi ayağa kalkıyor bacaklarıma tutunup ayağa kalkıyor yürümek istiyor yani anlam veremediğim bir şekilde her şey sürekli mutsuz mutsuz ve ben çok yoruldum inanın artık kollarım ağrıyor ama şu an size yazarken bile yemin ederim mutsuzluktan ağlıyor