pogacayanakk 1Ana2Evlat ben hep yapıyorum dograyınca daha az yer kaplıyor ama yemeğe katacağınız anda çıkarmanız gerekir yoksa dışarıda kalınca kötü oluyor
1Ana2Evlat Kızlar uzun oldu ğu için başlık yazamadım papya biberi nasıl koyabilirim difrize çiğ koysam bişey olurmu 4 e bolsem
Duyulurum 1Ana2Evlat Ben çiğ koyuyorum bir küçük küçük kareler halinde bir de jülyen doğruyorum. İhtiyaca göre kullanıyorum.
tosbikim2020 1Ana2Evlat biberi 2 ye kesip içindeki çekirdeklerini mi derler onu temiliyrm.kuruyunca posetleyip buzluğa atyrm