Znurr ikizannesi4242 3,5 4. Aylara kadar hemen hemen her bebeğin ve gözü yaşlı annelerin en büyük sorunu
Alparslann27 Ezgi_kahveci35 ben süt içmiştim bebeğe gaz yaptı. Uyurken dahi inliyodu sürekli ağlıyodu doktor gaz damlası ve bağırsak düzenleyici yaZdı 2 günde düzeldi çok şükür. Bizde 34 günlüğüz
Ezgi_kahveci35 Alparslann27 ben hic sut icmedim yediklerime de dikkat ediyorim 2 tane de damla kullaniyoruz ama hic fayda etmedi