nazlimom_ Borunun içine sürmüycem demi kremi bebeğin ağlamasindan anlayamadim kenarlarına mı sürücem kremi aparatin
Benisahtesevme2 nazlimom_ kenarlarına süreceksin canım yanı tenıne cocugun heryerıne sur yara olan ıc kısmına da
nazlimom_ hansmomm vlla şuan uyuşması geçti çok ağladı kucakta durduğundan heralde bebek arabasına koyduk ağlaması durdu uyudu içinde
hansmomm nazlimom_ bizde bir hafta sonra yaptıracağız korkuyorum siz neden klipsli tercih ettiniz acaba
nazlimom_ hansmomm 5 aylık olduğu için direk klipsli yapıoruz dedi eve geldik uyuşukluğu geçince ağladı bebek arabasına koyduk orda rahatladı sonra sanki hiç sünnet olmamıs gibi devam ediyor bakalım🧿♥️