Ozlemdolugan ben rezene çayı aldım tabi icinde başka bitkilerde var sütüm olsun diye içiyorum geçen internetten baktım bebeğime icirebilirmiyim gaz için günde 3 defa 2 kaşık olarak veriniz yazıyordu vermeye başladım yeminle çocuk çok rahat gazını cikarıyor gece ıkınmadan rahat uyuyor hem ben içiyorum hem ona 2 kaşık iciriyorum çok rahat ediyor