Gozdekaya43 Merhaba bebeğim 6 buçuk aylık ismine her seslendiğimde bakmıyor bazen bakıyor bazen bakmıyor bu beni endişelendiriyor otizmden korkuyorum tv falan hiç açmam tv nedir bilmez 😞
Sinoom Gozdekaya43 keşke bebeğinize hemen böyle bir tanı koymasanız :/ daha çok küçük dediğiniz bazen bakıyor bazen bakmıyor bu çok normal değil mi sizce de ?
Tospikcik Gozdekaya43 daha cok erken degil mi? Benim de bebegim 6 aylık, bir bakıyor, bir bakmıyor ismiyle seslenince. Ki belki ismine degil, sesime bakıyordur zaten. Bence daha cok kucukler, böyle korkularla içimizi karartmayalım
Oznurkk Gozdekaya43 afedersiniz de çocuk kaka yapmasa otizmden şüpheleniyorlar. Lütfen artık rahat bırakın bebeleri. Her çocuk kendi içinde özeldir. Bugün anne der yarın hiçbir şey demez. Bugün ağlar yarın tepki vermez. Bu daha bebek. Benim kızım da 6 ay 10 günlük çoğu zaman ismine tepki veriyor. Bazen annem sesleniyor adını bakmıyor niye bakmıyor niye çocuk adını alamadı diye saçma sapan beni darlıyorlar. Annem bize her geldiğinde çocuğun her hareketinden anlamlar çıkarmaya çalışıyor cocukla uğraşmak yormuyor anneme laf anlatmak yoruyor beni 🤦🏼♀️
Birdunyabircennetannesi Gozdekaya43 Ya yapmayın ne olur lütfen bu kadar kolay otizm mi demeyin çocuklarınıza. 6 buçuk aylık daha çok küçük yani tek bir sıkıntı görünce neden otizm mi diyorsunuz yapmayın lütfen