Onedroplove ilk başlarda sadece kaşık mama veriyordum şimdi ek gıda ile beraber içine muz ekliyorum. Bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum ama ben kaşık mamaların nerdeyse hepsini kullandım kızım severek yedi. Sadece ben çok sıvı hazırlamıyordum biraz lapa gibi oluyordu. Belki o yüzden maması braz fazla vermiş olabirim