Merhaba herkese geçenlerde gene post açmıştım hızlı solunumla ilgili. Bebeğim 2 ay 23 günlük uyanıkken çok hızlı nefes alıp veriyor sanki nefes nefese kalmış gibi solunum sayısını uyanıkken sayamıyorum çok haraketli çünkü uyurken gayet iyi nefes alış verişi hatta nabız ölçerle oksijen ve nabzına bakıyorum onlarda iyi ama neden bu kadar hızlı nefes aldığını anlayamıyorum. Kalpten şüphelendim ama başka belirti yok hırıltıda yok burnunuda temizliyorum düşünmekten kafayı yicem artık. Doktorda normal diyip geçiştirdi var mı başına gelen merak ediyorum