Tinyminihanim 13 aylık hala ara ara yapıyor ama galiba ben yastık koyduğum için canının acımayacanı bildi yapıyordu tabi ben yine yastık hep koydum ALLAH korusun hızlıca oturur vaziyette arkaya atıyordu yere halıya parkeye nerdeyse ben yastıkla gezdim hep sonra bebek kafa koruma yastığı aldım cık taktırmadı alışırsa siz taktırın kafanız raht eder kelebek yastık mı ne diye geçiyor bi kaç attı denk getiremedik yastığa şimdi bazen yine atıyor ama baya bıraktı ozamanlar psikolojim bozulmuştu yakalayamadığımda kafayı vururdu ağlardım bende onla kafasına bişey olcak diye korkumdan hala atıyor ama😂