Fggtg Fatmanurdmn ben kullanıyorum doğduğu günden beri bebeğim 2280kg doğdu şuanda 2buçuk aylık 5500kg kilo yapıyor gaz sorunu yaşamadım ama kabızlık oluyor
6107 Fatmanurdmn çok çok memnunum. 1 yaşında kızım. İlk günden beri kullanıyoruz. Hiç kilo vermeden hep ayına göre önde gidiyor.
Demeteymenim Kilosu gayet güzel ilerliyor 🧿 gaz ve kabizlik yonunden de hiç bir problem yasamadik şuana kadar. Doğduğundan beri kullaniyorum 6 aylik☺️
NOG06 Bende kullanıyorum kuzum, şuan tam 2 aylık 4330 gram, doğduğunda 2240 gramdı yoğun bakımda kaldı, gaz yapmıyor ama arada bi kabızlık oluyor biz çok memnunuz 🌸
Elisatrgt 6107 benim kızım 11 aylık ilk defa denedik bugün ama cok geğirtti neden böyle bilginiz var mı hipp kullandık 11 ay bugün sma denedik
Cnsbs24 Ben kullanıyorum 35 hafta 3 kilo doğdu ama yoğun bakım felan derken 2850 düşmüştü 2 3 hafta sonra kullanmaya başladım şuan 2 ay 6 günlük 1 hafta önce tartıldığında 5600 olmuştu gaz problemi yok ama kaka biraz zoe yapıyo ama şuanlık çok iyi